Mari Saya Tunjukkan Kepada Anda, Bagaimana Saya Menguruskan Homestay Hingga Menjadi Rebutan Ramai Pelawat Untuk Menempah…Bukan Sehari atau Dua hari.. Tetapi Berhari-hari! 

Perkongsian oleh: Tn Faridil Atras 

Ini Sedikit Bukti Homestay Saya Menerima Tempahan Berhari-hari! 

Berita Baiknya! Anda Juga Boleh TIRU Cara Saya Ini Dan Rasai Sendiri Nikmat TEMPAHAN MASUK BERTUBI-TUBI ke Homestay Anda! 

Baiklah! Sebelum saya bercerita panjang lebar lagi, izinkan saya memperkenalkan diri terlebih dahulu!

Nama saya Faridil Atras , saya adalah pemilik kepada rangkaian homestay Fardain Place yang mana, telah saya mulakan sejak tahun 2014.

Alhamdulillah, dalam masa 4 tahun saya menjalankan dan menguruskan bisnes homestay ini, saya telah berjaya mengembangkan rangkaian homestay saya ini dari 1 buah sewaktu bermula, kepada 8 buah homestay di seluruh Malaysia. Pelanggan-pelanggan yang menetap di homestay saya juga bukanlah sekadar rakyat Malaysia, tetapi ada yang datang dari Perancis, Korea, Mesir, Jepun, China, US dan banyak lagi dari serata dunia.

Alhamdulillah, sepanjang tempoh 4 tahun ini juga, homestay saya telah menerima beberapa anugerah dan pengiktirafan, antaranya, Anugerah Superhost Oleh pihak AirBnB pada tahun 2015 dan Anugerah Guest Review dari pihak Booking.com pada tahun 2017.  

Cabaran Urus Bina Homestay

Mengurus Homestay ini memang ada banyak juga cabarannya.

Cabaran yang paling besar.. adalah untuk mendapatkan pelanggan dan memastikan homestay kita sentiasa penuh dan mendapat tempahan.

Paling kurang, dalam sebulan, perlu dapatkan 7 hari tempahan, barulah balik modal dan berbaloi orang kata. Tapi, Alhamdulilah, di Fardain Place, secara purata homestay saya mendapat tempahan sekitar 25-30 hari setiap bulan.

Ini sedikit bukti screen shoot tempahan yang saya perolehi dari web AirBnB untuk homestay saya! Boleh dikatakan, hampir setiap bulan, ianya hampir penuh dengan tempahan!

Macam Mana Saya Urus Bisnes Homestay?

Sejak kisah saya dipaparkan di suratkhabar, memang banyak pertanyaan yang saya terima dari rakan-rakan dan pengusaha homestay yang lain!



Pada mulanya, saya cuba juga layan dan jawab satu-persatu persoalan tersebut di facebook dan whatsapp.
Namun begitu, semakin hari, semakin banyak soalan yang ditanya dan semakin ramai yang bertanya soalan yang sama berulang-ulang kali…

Maka dari situ, tercetuslah idea saya untuk kumpulkan semua persoalan itu dan saya jawab semua persoalan tersebut di dalam bentuk ebook panduan secara langkah demi langkah.

Anda mempunyai homestay? Tapi tempahan masih sayu? Tiru shj cara mudah Tn Faridil ini. Dapatkan sekarang.

https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=10525_65_1_293

Jangan Lupa FREEGIFT ini

Tools Terbaik

Suka BISNES?? LIKE Bisnes!

PROMOSI TERKINI!

PANDUAN PERCUMA!

Popular Posts