Welcome to Portal Bisnes!
Kali ini saya nak share bagaimana anda boleh mulakan teknik emel marketing untuk promote produk anda dengan segera. Emel Marketing adalah salah satu cara yang berkesan dan telah lama digunakan oleh syarikat2 besar diluar sana. Cuba check inbox anda, berapa banyak emel yang anda dapat dari entah mana-mana. Kadang2 teringin juga nak tengok apakah isinya..kan?

Google punya google...susah juga ya hendak buat emel marketing ni...kena bina list emel dahulu, kumpul emel banyak2...makan masa jugak...last2 give up tak nak buat dah..
Memanglah..jika anda nak kumpul 1000 emel, kalau tak kena cara sebulan pun belum tentu dapat.

Google punya google...jumpa link share 10,000 emel Malaysia terbaru. Bukan mudah nak dapat, jika emel orang luar, mat salleh, etc...senanglah.. So saya cubalah download dan send beberapa emel promosi barang2 affiliate yang saya join.

Daripada random 5000 emel yang sempat dihantar (saya send guna gmail shj..so limit dlm 200-500 emel sehari)
Dari 5000 emel, lebih kurang 200 emel tu dibuka oleh penerima, dan saya dapat 15+ order baru untuk produk2 affiliate saya  yang mcm2..so ringkasannya:

4% Orang akan buka emel promosi anda (Bergantung kpd Tajuk Emel anda & Produk yang Anda promosikan)

7% Daripada tu orang akan klik dan beli produk tersebut. (Bergantung kepada berapa bagus informasi sales page produk affiliate tersebut)


Bagaimana nak menarik perhatian pembaca supaya buka emel anda, boleh belajar FREE "tajuk emel killer!".
Dan jika anda belum ada produk untuk di promote sebagai affiliate, boleh daftar FREE dengan Ashadee.

Jadi kepada anda yang ingin mencuba teknik emel marketing ni, boleh dapatkan list 10,000 Email ini segera. Mungkin produk2 anda lebih mendapat perhatian atau di cari2 pengguna..siapa tahu?? Tak rugi pun mencuba. Disamping cara promosi yang lain seperti promo di majalah.com, forum2, mudah.my dan lain2.

Cara yang disarankan, janganlah gunakan gmail seperti saya...sebab orang mungkin tak suka spamm (orang lain pun buat spam jugak) Tapi kalau just untuk test market, boleh ja..Download FREE disini..
Saya cadangkan gunalah sistem auto responder yang mesra pengguna seperti Aweber, Mailchimp, dan lain2. Anda boleh upload list tadi ke dlm sistem ni dan emel2 promosi anda boleh dihantar secara automatik..dan penerima pula ada option untuk unsubscribe drp list jika tak berminat...lebih bagus kan??

Apa pun..selamat mencuba!!

http://malaysia-emel-list.blogspot.co.uk/


Jangan Lupa FREEGIFT ini

Tools Terbaik

Suka BISNES?? LIKE Bisnes!

PROMOSI TERKINI!

PANDUAN PERCUMA!

Popular Posts