Adakah anda sedang mencari peluang untuk menambah pendapatan tambahan dari rumah sebagai Pekerja Bebas (Freelance) / Menaip Data/ Data Entry/Jurutaip data?
Bekerja sebagai Pekerja Bebas (Freelance) / Menaip Data/ Data Entry/Jurutaip data mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Oleh itu,  kami memerlukan individu yang berminat untuk menjana pendapatan secara santai dirumah, di pejabat, dan dimana sahaja.

http://bit.ly/job-dirumah

Berdasarkan kajian, kerja dari rumah ini sesuai untuk ibu-ibu, yang perlu meluangkan masa untuk anak-anak mereka, orang-orang yang telah bersara, orang kurang upaya, pelajar kolej dan orang-orang yang tidak mahu tekanan politik pejabat.

Melalui kerjaya ini anda TIDAK perlu menaja, membuat survey, mengejar prospek, membuat temujanji, mesyuarat, bekerja ikut waktu pejabat dan sebagainya. Anda hanya perlu berada di rumah sendiri, cyber cafe, kolej, kopitiam atau dimana sahaja menggunakan komputer, laptop mahupun telefon pintar.

SYARAT – SYARAT PERMOHONAN
Tiada sebarang syarat akademik untuk bekerja sebagai Pekerja Bebas/Freelance/Menaip Data/Data Entry/Jurutaip Sambilan Dari Rumah ini. Cukup sekadar anda seorang yang jujur, bermotivasi, bersemangat dan sanggup berkerja kuat untuk menambahkan pendapatan, tetapi dalam keselesaan rumah sendiri dan pada masa yang fleksibel. Sesiapapun mampu melakukannya dari rumah dan dimana sahaja.
Syarat-syarat yang lain adalah: -
– Asas komputer & internet (1-3 jam sehari minimum)
– Microsoft Office (Words & Excel)
– Boleh menulis, membaca & faham B.Malaysia
– Komputer/Laptop/Smartfon
– Akses ke talian internet
– Boleh bekerja tanpa pengawasan

Masa untuk bekerja adalah fleksibel. Anda boleh bekerja secara sepenuh masa atau separuh masa/sambilan (Part Time).
http://bit.ly/job-dirumah
*Tinggal 8 Tempat perlu diisi setakat:

#Tempat terhad kepada mereka yang betul-betul serius shj.
#Untuk apply, EMELkan Resume ringkas/nama & no tel ke:
>> portalbisnes@gmail.com <<
#Disebabkan permintaan yang tinggi, hanya permohonan melalui emel shj akan dilayan. Terima Kasih.

Jangan Lupa FREEGIFT ini

Tools Terbaik

Suka BISNES?? LIKE Bisnes!

PROMOSI TERKINI!

PANDUAN PERCUMA!

Popular Posts