Mungkin ramai dikalangan anda diluar sana yang mencari-cari cara paling senang & jimat untuk mencipta ID card untuk staff company anda. Di sini kami kongsikan salah satu tools PERCUMA untuk anda design ID card anda mengikut cita rasa anda sendiri sebelum menghantarnya untuk printing.

ID CARD WORKSHOP- FREE

ID Card Workshop ialah pengurusan dan kad ID perisian keahlian profesional dan mudah untuk digunakan untuk perniagaan dan organisasi. Dengan, pelbagai template dan sampel yang terbina dalam pelbagai lapisan pereka kad ID kuat, ID Card Workshop membolehkan anda untuk membuat kad ID, lencana pekerja, kad keahlian, kad kesetiaan, kad VIP atau mana-mana jenis-jenis kad ID tidak pernah menjadi lebih mudah! Dan dengan ciri pengurusan keahlian terbina, yang membolehkan anda untuk menguruskan rekod, isu kad dengan hanya beberapa klik! Juga, dengan ciri menangkap webcam, 1D barcode (kod 39) dan kod bar 2D (kod QR) sokongan, yang membolehkan anda untuk membina pendaftaran ahli yang lengkap dan pengesahan kad (dengan kod bar pengimbas) sistem pada kos yang rendah!

 
Apa yang membuatkan software ini sgt cool adalah:

  1. Rekabentuk Kad ID Professional
    Pereka kad pelbagai lapisan membolehkan anda untuk memasukkan imej, teks, kod bar 1D, kod bar 2D, bentuk vektor, logo dan menguruskan mereka yang anda suka. Ia juga terbina dalam pelbagai template untuk membantu anda mereka bentuk kad ID anda sendiri.
  2. Sistem Urus Keahlian yang HEBAT
    Ciri-ciri pengurusan keahlian Kad Bengkel ID mempunyai tiga bahagian utama: Pendaftaran, Pengurus Rekod dan Rekod Seeker. Pendaftaran mempunyai antara muka yang mesra pengguna yang membolehkan anda rekod keahlian mudah input dan mengambil gambar di lokasi melalui webcam. Sejarah Pengurus membolehkan anda untuk mengedit, memadam atau mengubah suai rekod dinyatakan. Records Seeker membantu anda untuk mencari rekod dinyatakan dengan mencari, anda juga boleh menggunakan rekod hajatnya ciri dengan pengimbas kod bar untuk pengesahan kad di lokasi.
  3. Saiz Template yang Pelbagai
    Terbina dalam saiz yang paling biasa untuk membuat kad ID: ID-1 (3,370 x 2.125 inci, seperti dikenali sebagai CR-80 atau "saiz kad kredit"), ID-2 (4,134 x 2,913 inci), ID-3 (4,921 x 3,465 inci) dan CR-100 (3.88 x 2.63 inci)
  4. Terbina dalam Sokongan Untuk Webcam, Files, Kamera Digital Dan Pengimbas Untuk Images Mengimport / Menawan
    Membolehkan anda menggunakan kamera web, kamera digital (Canon EOS siri), fail dan pengimbas sebagai sumber gambar untuk mengimport imej / Capture manakala mengeluarkan gambar kad id.
  5. Menyokong Pelbagai Pengkalan Data
    Menyokong aplikasi Microsoft Access 2000/2003/2007/2010/2013, Excel 2000/2003/2007/2010/2013 dan SQL pangkalan data untuk penyimpanan data keahlian berasaskan.
  6. Sokongan Pelbagai jenis Printer
    ID Card Workshop mempunyai dua jenis mod percetakan: ID mod pencetak kad untuk pencetak kad ID. percetakan susun atur untuk laser dan inkjet pencetak yang menyokong Avery dan Teslin kad ID mikro berlubang kertas yang membolehkan anda untuk membuat kad id tanpa tanaman walaupun anda menggunakan laser pengguna gred atau pencetak inkjet.
  7. Jalur magnet Encoding
    ID Card Workshop telah terbina dalam magnet ciri jalur pengekodan yang dibangunkan di bawah standard ISO / IEC 7811. Ciri ini membolehkan anda untuk menghasilkan kad jalur magnet dengan jalur magnetik disokong pencetak kad ID.
  8. Terbina dalam JavaScript Engine
    Membolehkan anda untuk melaksanakan logik perniagaan anda sendiri dan melanjutkan fungsi Kad Bengkel ID dengan mewujudkan skrip disesuaikan. Dengan hanya beberapa baris skrip, anda boleh dengan mudah membuat satu klik mendaftar masuk / daftar keluar ciri untuk sistem pengunjung anda, atau menambah tahap keahlian ciri menaik taraf automatik berdasarkan jumlah wang yang dibelanjakan oleh ahli-ahli untuk sistem keahlian anda.

http://www.idcardworkshop.com/



 




Jangan Lupa FREEGIFT ini

Tools Terbaik

Suka BISNES?? LIKE Bisnes!

PROMOSI TERKINI!

PANDUAN PERCUMA!

Popular Posts